Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2023 13:21 - Преди една година
Автор: dressy Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2257 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 17.10.2023 13:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди една година imageBe your Own Star image
разхождах мислите си и звездите си по каменните улици и не знаех точно колко силно ще бъде това преживяване - да бъда с вас и да ви вдъхновявам и помагам да намерите imageЗвездата във васimage image
Днес благодаря на всички вас за подкрепата и доверието image
Благодаря на всички мои клиенти и приятели, че сте тук до мен и че споделяте с мен приключението Живот image
За мен е истинска радост да виждам вашата промяна и успех image
Сбъдвам света около себе си - съзнателен избор, който ние заедно случваме image
Благодаря, благодаря, благодаря image
Бъдете благословени и дръжте звездите ми будни, аз обещавам, че щеimage



Зори Йегер
Треньор по личностно развитие
Контстелатор от Академия Щастлив живот
image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - Сияеш, ЗОри...Зори, Зорница ясна :)
17.10.2023 14:19
Благодаря за куража!
цитирай
2. dressy - Доре,
17.10.2023 20:19
Аз благодаря, че си тук 😘
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1788452
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45954
Архив